T-experiment

Někdy za čas se podaří marketingovým specialistům velkých módních domů vyprodukovat zvláštní pojetí brand komunikace. Tohle video se objevilo ve spojením s uvedení nové kolekce cenově dostupné řady oblečení T by Alexander Wang.

Záměrem videa bylo pravděpodobně podpořit velkorysost krále Wanga a nechat své slepé ovečky očuchat jeho luxusní zboží, které mimochodem není až tak luxusní, jak se zdaleka zdá. Řada T je sice cenově o něco výš než trička ze Zary, ale kvalitou se pohybujeme přibližně na stejné úrovni, často ne-li nižší. Ale Wang se teď nosí a jeho jméno funguje jako ověřený marketingový nástroj, takže proč bychom ho nevyužili jako perfektní zdroj velkého byznysu. Ostatně tak se na americké spotřebitelské půdě běžně vydělává.

Jak na vás působí jeho video? Září vám oči závisti po morbidním boji o poslední kousek, nebo propadáte beznadějné touze vzdálit se od tohoto světa věčně ukřičených dětí „My chceme víc!“

Zdroj: youtube.com

Natalia Kuznetsova